Vardagsrummet lyser: Maskroslampan monterad!



 160 "strån" som skulle sättas i, samt en liten stjärna på varje "strå"
 Det tog sin lilla tid.... Phew!



Lite stenar i.



Ett litet flytljusarrangemang. Till våren tänkte jag mig tazetter i svart dekorationssand så att rötterna kontrasterar mot sanden.



Snacka om stor lampa, grannen (mittemot) var inte sen att kommentera via sms, han var avundsjuk ;)




Mys!



Fina skuggor på våra förut så trista vita väggar.



Nya gardinerna jag sydde igår. Kaklet ovanför diskbänken är svartvitt så det matchar snyggt. Vänstra sidan blir knasig eftersom att fönsterbrädan är djup och går precis intill diskbänken, men det får gå!




Kommentarer
Postat av: olivia

OJ vad häftigt det blev med lampan! jag såg en likadan på ted bernhards vid järntorget idag när jag gick förbi :-P

2009-10-20 @ 01:13:59
Postat av: olivia

förresten, har du snott flytljus av mej?!

2009-10-20 @ 01:15:09
Postat av: Njettis

Mycket fin! Glömde köpa den lilla kontakten som man skulle köpa vid sidan om så har inte monterat min än. :( MEn jag längtar tills min också är uppe! :D Nice nice! Kramar

2009-10-20 @ 08:14:55
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Nina

Vad fint det blev med lampan! :)

2009-10-20 @ 09:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0