SPINDELN I BADRUMMET!



...såhär lagom till allahelgonahelgen passar det att visa sig...



W kom hem idag och håller nu på att fixa igång en manick som fixar in filmer/bilder in till tvn från datorn. Tvn har redan usbingång så fråga mig inte varför man behöver ytterligare en manick.
Vi gick en mysig promenad i kylan förut och såg på alla hundratals lyktor och ljus på kyrkogården. Nu ska vi se film och tugga godis. (eller clementiner, W hade med sig 2 kg...) Jag kommer inte att sitta med fötterna på golvet om badrumsspindeln får för sig att bli vardagsrumsspindel istället.

Kommentarer
Postat av: Njettis

Varför i hela friden tar du inte kål på den? Anlita någon för pengar att mörda den om du inte klarar det själv! Usch! Men öh! Och jag vet att det är ett liv men NEEEEEEEEJ! Kommer aldrig våga komma hem till er nu. Hoppas han(HON?) snart får vila i frid. ;) Kram Kaurin-snuttan!

2009-11-01 @ 22:10:29
URL: http://njett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0