En teckning från i somras och en mardröm från inatt.

 

 

 

 

 

Min fasters hus.

 

Jag drömde en dröm inatt. Den ville aldrig ta slut kändes det som och jag minns att jag tänkte i drömmen att jag drömmer väl inte nu.  Jag gjorde fler förösk att ta reda på om det var en dröm. Inget lyckades. En mardröm var det absolut. Så lycklig jag var sen när jag vaknade. Allt hade varit så verkligt.

Försöker förtränga den med apelsinjuice, en tallrik musli med vaniljyoghurt och nu ska jag börja plugga. Tenta på fredag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Fy för mardrömmar! Hatar den känslan när man bara vill vakna upp... Ja, nu är maskinen i full rulle :P Hehe... Kul och kunna ändra om lite kläder om inte annat :)

2010-08-25 @ 12:01:56
Postat av: Mika

Jag vet att jag tjatar!!! Men åååååååh vad dina sommarträdgårdar är fina!



Mardrömmar är jobbiga... man känner sig inte utvilad heller...



Tack snälla du för alla kommentarer... hm... klart du ska skriva du med. Hahaha... vi kan sitta och signera böcker tillsammans sen en dag!



kram

2010-08-25 @ 13:34:08
URL: http://mikasatelje.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Tack vad gullig du är, kul att du var med och röstade! :) Hemskt med mardrömmar, speciellt när man är så inne i det att man inte inser att det är en dröm ens.

2010-08-25 @ 15:22:50
URL: http://ehlskling.blogg.se/
Postat av: Njettis

Usch, det hade jag med. :(

Vilken vacker illustration. Puss å kram

2010-08-25 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0