Ännu ett museibesök.

 

 

Vackra fjärilar i lådor som man kan dra ut och titta vad de heter på latin. Någon regnig dag ska jag sätta mig och teckna här.

 

Det var år och dagar sedan jag var på Naturhistoriska. Redan när jag var liten var jag rädd att djuren skulle börja leva, krossa monterglasen och springa ut. (Lite som i filmen Natt på muséet ni vet) Härom dagen gjorde vi ett besök men tänk vi klarade oss. Utanför hittade vi en högst levande liten rackare som satt och tvättade sig uppflugen i en ek. Efter en lång stund la han sig platt på magen och vilade sig. Sötare syn får man leta efter!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Så mys och fin outfit du har :)

2010-06-17 @ 10:13:25
Postat av: Sophia

Det gör jag med. Yes, jag tänkte kanske göra något att äta eller så. Så kan vi fika, kanske jag ska göra smörgåstårta. Är så sugen på det :) Förstår att ni är lite busy imorgon. Du får hälsa V grattis och hälsa O också....

2010-06-17 @ 13:11:57
URL: http://sophiaochstoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0