Regnig lördag.

Idag tog mamma och jag en tur på stan. Tittade lite i affärer och åt en sallad på ett café.

Vi köpte tyg till ett insynsskydd till köket som mamma pysslar med nu.

 

Nedan finns bilder där jag testat en av mina stämplar från Arkivet på lite olika sätt. Sedan har jag färglagt dem med promarkers. Underbart att bara försvinna in i den kreativa världen och glömma allt omkring.

 

 

 

Tryckt med min blomstämpel från Arkivet. Färglagd med Promarkers i regnbågens färger.

Små motiv till påskkort kanske? Provade att lägga till extra prickar med promarkers. (Jag älskar prickar!)

 

 

 

En förstoring av motivet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Älskar dina prickar, det är du bäst på! Jo, men du vet... FRUkost låter lite sådär typ tjejgöra så därför jag ändrade det till MANkost :P

2010-03-27 @ 21:26:09
URL: http://klarasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0