Premiär för nya lilla skissboken.

 

 

 

 

Började på min nya lilla skissbok förra veckan när jag satt i sjukhusets väntrum.

Det känns svårt att helt skiljas från min gamla.

Men den nya är bra för att man kan ta med den överallt utan att tveka en sekund.

Igår kväll gjorde jag en snabb bloggrunda bland de bloggar jag följer mest. Döm om min förvåning när jag ser att den här tjejen länkat till lilla mig för att hon gillar mina skisser!

Hennes ABC-bilder har jag drömt mig bort i. Hon gör målningar som är otroligt fantasifulla och har en stil jag verkligen gillar.

Jag var så glad så att jag kom av mig i packandet och gick och la mig alldeles för sent.

Nu ska jag sätta mig på tåget mot huvudstaden. Glad och en smula förväntansfull.

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med en ny skissbok! Då kommer det många nya fina bilder :) Snacka om att jag drömde vilda drömmar om växter och mitt land inatt! Galet, jag hade fått värsta fina majskolvarna :P HAHA

2010-05-04 @ 08:10:39
Postat av: Lovisa Illustratör

Wow vilka fantastiska illustrationer du gör! Din skissbok är ju helt underbar. Keep up the good work!

2010-05-04 @ 14:15:15
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: Mika

...nej men oj... nu blir jag generad... tack!

2010-05-04 @ 23:50:54
URL: http://mikasatelje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0