Bilder från höstterminen nollåtta och HEJ!

Till alla nya läsare säger jag HEJ och kul att ni tittar in! Jag heter Karin och älskar att rita och måla, teckna och pilla i photoshop. Jag pluggar till planeringsarkitekt och bor i en etta med min lilla kanin Frasse (han har en egen kategori) ursprungligen är jag Göteborgare. Det var en kort presentation men jag måste fortsätta läsa.

Jo jag ska passa på att säga att frukosten med fudge var rätt arrangerad och det hör inte till vanligheterna att jag äter det till frukost. Nyttigt är bra men ibland måste man vara lite galen ;)

Tips på bättre frukostar finns föresten här









Kommentarer
Postat av: Nina

Du är cool Kakan :)

2010-11-26 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0