Jakten på lycka.

Vad är egentligen lycka? Jag har skrivit sida upp och sida ner genom åren i mina dagböcker på det temat.
Vad jag kommit framtill att en indikator på lycka kan vara att man lägger huvudet mot kudden för att sova på kvällen och har ett brett leende på läpparna medan man gosar in sig i kudden. Känner ni igen känslan? Bubblande lycka som yttrar sig i ett leende rakt ut i mörkret.
Måndagsångest finns inte, bara ett leende och en riktigt bra känsla i magen.

Jakten på lycka är föresten en väldigt bra film, för de som vill ha ett filmtips till nästa helg!



sommarstugan i somras
i min Moleskine med 0,5 tuschpenna svart

Kommentarer
Postat av: Njettis

Åh mys! För mig är lycka att vakna upp med ett leende på läpparna och älska vad livet har att erbjuda och därefter somna med ett också. :)

Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2010-11-08 @ 08:11:25
Postat av: oliven

Haha! Mitt "lilla rum" och mitt berg!! Fin bild!

2010-11-08 @ 13:55:38
Postat av: Nina

Hehe... Nej, diggar inte tanken på att knö :P Ska kolla in the collection via nätet ;) Om det nu inte blir för hög belastning så man inte kommer in :P

2010-11-09 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0