Några saker från veckan som gått.

Detta skulle postats igår men ville sig inte alls så jag gör ett nytt försök!

Några saker från veckan som gått.

  • Suttit i knäppa fåtöljer.
  • Varit hos tandläkaren, gjort salivprov för att följa upp så inga spottkörtlar tagit stryk efter strålningen. 8 ml på en kvart var tandläkaren så nöjd med att hon skuttade.
  • Luktat på fina blommor.
  • Skrattat så jag ramlat ner på golvet.
  • Myst i min angorahalsduk som jag verkligen älskar (Tack S!)
  • Druckit mörkaste ölen någonsin, med en svartklädd dam och orden "Rich, dark and sexy" på etiketten.
  • Tittat på galjonsfigurer på marinmuséet.
  • Blivit glad för en videohälsning från Göteborg
  • Saknat och drömt om Frasse-kanin.
  • Bowlat
  • Ritat fjärilar och krummelurer
  • Druckit för mycket kaffe
  • Sett film om en som skulle besegra 7 stycken ex
  • Tittat upp på en stjärnklar himmel
  • Blivit besegrad i armbrytning tre gånger på raken
  • Ätit jordnötssmör direkt ur burken.
  • Ätit enorm buffé med Blekinges specialiteter.
  • Tagit en mystisk hiss ner i en källare och grävt bland tapetprover. Jag fick ta så många jag kunde bära.
  • Druckit ett te vid namn söder grön.
  • Spelat ett spel med zombiesar och växtplantor.
  • Ätit tre olika sorters Ben&Jerrys glass.
  • Ätit mozzarellapizza.
  • Fått handskrivet brev från en person jag inte sett på över 5 år.
  • Fått mail från en person jag inte sett på 3 år.
  • Fått sms från en person jag inte sett på exakt 2 månader.
  • Lyssnat på Kentlåtar som jag både kommit ihåg att glömma av och glömt att jag kommit ihåg.
  • Sympatigråtit med två stycken på samma dag, först med en vän i en soffa sen med en vän i telefon.
  • Gömt mig bakom en kudde för att vissa medverkande i Bonde söker fru är så pinsamma.
  • Luktat som en godisskål efter duschen
  • Blivit sminkad på bodyshop av en duktig tjej
  • Spelat på skolans piano och blundat och drömt om ett eget piano
  • Träffat ett och ett halvt tvillingpar på samma dag
  • Haft minispa med chokladansiktsmask
  • Ätit lövbiff, potatis i ugn och bearneisesås
  • Fått tillbaka mitt gamla smeknamn "sälen"
  • Blivit tipsad om Verum passion som nu är min nya favorit
  • Ätit lakritsfiskar och fudge
  • Ätit grönsaksstavar med holidaydip
  • Läst om hållbar utveckling
  • Köpt julklappar
















Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det var skönt att bli av med dom slitna topparna :) Duktig du är som har inhandlat klappar! :)

2010-11-17 @ 22:21:48
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: Cecilia

underbara du! :)

2010-11-23 @ 23:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0