Hade jag kunnat skulle jag krympt Sverige en aning, på båda håll.

Idag blev det lunch med en tjejkompis som flyttat från stan. Så himla tråkigt att hon flyttat, för det är inte sig likt utan henne och vi har så roligt, trist är vad det är.
Men riktigt kul att ses!
Vi kikade på stan en sväng, hittade ansiktsmasker (med riktigt choklad i), värmespray till håret och en snygg tvålpump (jag bara välter omkull min hela tiden)
I varje affär proppade de ner varuprover i påsen så jag har prover på parfymer, ansiktsmasker, hårinpackningar och ansiktkrämer.
Nästan så jag ska ha lite hemmaspa i helgen tror jag!

Ikväll lutar det år filmkväll med ett gäng.

Här kommer lite Moleskinebilder från senaste tiden






Kommentarer
Postat av: Nina

Jag håller med dig, låt oss krympa Sverige lite!

2010-10-30 @ 11:33:13
URL: http://klarasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0