Det där krispiga, lätta ljuset ovan molnen.

Klockan var tjugo minuter över fyra imorse då jag klev upp. Tog flyg till sthlm och därifrån vidare till Umeå. Nu sitter jag efter mycket om och men hemma hos min syster som inte kommit hem än. Allt har gått både bra och snabbt tills jag klev av flygbussen. Chauffören intygade att det var rätt hållplats och att jag skulle av, men det var åt skogen fel, dessutom pekade han i helt fel riktning så det tog längre tid att gå från hållplatsen och hem till syrran än vad det gjorde att åka från sthlm hit. Var inte lite irriterad förut. Nu har jag tagit en dusch hängt upp alla blöta kläder (ja som grädde på moset öser regnet ner också) Nu ska jag spana in min systers studentrum.
Gillar verkligen ljuset ovan molnen, valde fönsterplats för att jag tröttnar aldrig på att sitta och titta ut över landskapet som brer ut sig som ett stort tyg långt därnere. Sen att åka upp ovanför molnen är lite som att komma till en annan värld. När solen går upp blir det ett guldparadis där uppe.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka vackra foton!

2010-10-07 @ 20:24:53
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: Katja

vackert :) underbart =)

2010-10-07 @ 23:20:23
URL: http://formofoto.blogg.se/
Postat av: Nina

Visst är dom rostiga leggingsen balla! Det finns grön/vita också men dom ser bara mögliga ut... Vill ju inte ha mögliga ben liksom :P

2010-10-08 @ 14:40:52
Postat av: Katja

Jotack, det gick bra! Fortfarande träningsvärk, men då har man ju arbetat lite iaf :P

2010-10-10 @ 18:56:38
URL: http://formofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0