Det är dags för fredagsmyyys!



en liten del av en bild i min Moleskine.

Jag går runt med Hurts i mobilen och lyssnar på deras album Happiness dygnet runt. Robbie Williams får också vara med på ett hörn.

Jag måste berätta vad som hände mig när jag var i skolan tidigt en dag för ett par veckor sen. Sådär tidigt att man inte tror att någon är där. Men det var några engelsktalande utbytesstudenter som satt och grupparbetade längst bort i korridoren jag skulle gå igenom. De börjar viska lite innan en av dem helt plötsligt ställer sig upp och börjar sjunga på refrängen till She's Madonna, låten som Robbie Williams sjunger. När jag sett mig om några gånger för att se vem det är han skojar med bakom mig och upptäcker att det inte är någon där så kändes det ju lite knäppt haha. Men han sjöng otroligt bra! Vilket jag leende påpekade. Sen fortsatte de grupparbeta och medan jag rusade vidare mot mitt möte.

Har aldrig fått ett så bra spontant sångframförande från en främling och absolut inte på dagtid i skolan.
Antagligen både första och sista gången det hände!

Chips, glass och tomater ska packas för nu blir det fredagsmyys!

Klicka på triangeln precis här nedanför så kan du lyssna på när Mr Williams sjunger She's Madonna. En av hans bästa låtar.


Kommentarer
Postat av: Mika

...jag håller tummar och tår för att det kommer hända dig många gånger till!



Underbart!

2010-10-22 @ 22:31:56
URL: http://hemmahosmika.blogspot.com
Postat av: Cecilia

chips, glass o tomater var en toppenkombination! Tack babe :)

2010-10-23 @ 01:23:33
Postat av: Nina

Helt fantastiskt med spontana människor! :)

2010-10-23 @ 11:26:32
URL: http://klarasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0