Mitt hjärta gick sönder.

Jag hade kunnat skriva flera hundra sidor. Knappa på tangentbordet till solen går upp och förbi det. Men just nu fixar jag inte det. Det är slut mellan mig och min pojkvän, sambo, vän och kärlek sen 4 år. slut.
Tårarna trillar. Samtidigt som jag också kände det på mig så tänker jag ändå på allt vi skulle gjort, som vi ville. Jag tänker på alla fina stunder och på hur kul vi har haft. Allt spelas upp som filmer i motljus och jag gråter ännu mer. Jag känner mig värdelös, lurad och samtidigt ångerfull. Kunde jag gjort något annorlunda? Hur ska jag någonsin kunna öppna mig så för en annan människa? och hur i hela friden jag ska kunna leva utan honom?

Jag läser Sandras text för att inte känna mig ensammast i världen. Bitvis ger hon så träffande beskrivningar att man ryser.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

och du ska veta en det finns ett knä (säkert flera) där du kan lägga dig ner och bara vara, så ska jag ta hand om dig! <3

2010-09-03 @ 12:51:50
Postat av: Njettis

Skickar massor med kramar och hoppas åtminstone en av dem når dig. kramar

2010-09-03 @ 13:01:13
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Mika

Mina tankar går till dig. Hoppas att du snart finner ro i det som hänt.



Kram

2010-09-03 @ 22:41:42
URL: http://hemmahosmika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0