P som i penna och promarker.




Tar paus i pluggandet och ser genast mina fina promarkerpennor som ropar på mig och vill egentligen sätta mig ner och rita. Men det får jag inte göra förrän ikväll, istället tittar jag runt på väskor till dem. Mina promarkers ligger just nu i en papperspåse från makeupstore. Inte så praktiskt att ta med sig precis. Jag som flänger och far har redan gjort 24 resor detta år som är längre än 15 mil. Som tur är har nästan alla varit med tåg och inrikes.

Har tidigare gjort en liten promarker-guide där jag visar mina färger och vad de heter. Jag upptäckte att de kan vara svåra att hitta eftersom man måste gå tillbaka i månadsarkivet så här finns länkar. Promarkers del 1, del 2, del 3 och del 4)










Kommentarer
Postat av: Frederica

Tack detsamma! Du är jätte duktig! Fina färgkartor också...

2011-04-06 @ 16:46:51
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Maria

Söt blogg :)

Jag har fått lära mig att det är bra att förvara dem i plastpåsar när man inte använder dem för att de inte ska torka ut.

2011-04-13 @ 09:30:07
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0