FÄRGSPRAKANDE.



I köket hemma hos mina föräldrar hittade jag en apelsin. Den visade sig passa förträffligt bra till min färgsprakande sinne idag.
När det är grått och trist ute är det bra att man kan kompensera med färg på sig själv. Tänk om jag hade fått föreviga denna färgsprakande dag genom att ha en av Bokkeis teckningar på väggen. Det hade varit så häftigt eftersom att hon är omänskligt duktig på att rita och måla.
Därför är jag med i hennes tävling ala nomnomnom om att vinna just en teckning. Nu hoppas jag med färgsprakande fjärilar i magen och genom att hålla både tummar och tår att jag vinner.
Här är kort jag knäppte till tävlingen, det blev visst några stycken...
När jag ätit upp apelsinen tog jag Frasse (se längst ner) och poosade med.
Han är en fin herre han!














Kommentarer
Postat av: Njettis

Sötisar! Hoppas du vinner! Hejja hejja!

2011-02-11 @ 18:38:17
URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Nina

Underbara kort (L)

2011-02-13 @ 17:14:04
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: pratzler

ULLE!!!!

2011-02-16 @ 00:57:42
Postat av: Cecilia

Underbara bilder!! Jag håller också alla tummar och tår!

2011-02-20 @ 16:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0