Ibland är du lite för långt borta.

Jag sitter och ritar på datorn så att mina ögon blir fyrkantiga. Planlösningar fasader och annat. Men för några minuter sedan tog jag en minipaus.

Eftersom min syster var så gullig och skickade ett vykort till mig igår ska hon få en lista av mig.
Hon heter Olivia och därför heter listan OLIVIAS och så har jag lagt in låtar som börjar på respektive bokstav i ordning.
Här har ni länken till listan så ni kan se hur jag gjort om ni också vill vara gulliga mot någon! Alla dessa låtar har jag mer eller mindre starka minnen tillsammans med min syster.
En ganska fin idé om man vill ge bort något litet. Man kan göra det hur personligt som helst och samla och bygga på listan med fler och fler bokstäver allteftersom.





Frasse och jag läser post.

Kommentarer
Postat av: Syster

Åååh!!! Gamla låtar!!! Så kul att hitta gamla låtar som man glömt. Särskillt nu när spotify finns. Jag kan sitta i timmar och bara klicka runt på spotify haha!

2011-02-22 @ 20:09:20
Postat av: Bianca

Längesedan man fick ett handskrivet kort i posten. Ner med mail säger jag bara, mer brev!

2011-02-23 @ 11:59:53
URL: http://www.therabbithole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0