Kanske kommer jag med i Guiniess rekordbok efter 15 timmar med tåg?

Överstressad och övertrött efter 3 timmars sömn sitter jag nu i Göteborg.  Startade 04.44 hemifrån. Men när jag öppnar minnet där hemtentan skall ligga så ligger den inte där...letar och letar men den finns inte. Alltså har jag bara inbillat mig att jag lagt över den OCH att jag mailat.
Ringer läraren. Villkoren ska vara lika för alla så det går inte att lämna in i efterhand. Omtenta i Augusti finns det inte en chans att jag gör. Därför tog jag precis ett galet beslut. Jag ska åka tillbaka 5 timmar och hämta tentan sen 5 timmar tillbaka. Det sjuka är att det kommer vara värt det för jag har redan suttit ca 19 timmar med det som jag hittills skrivit. Har bara en liten gnutta kvar.
Stressa inte och sov inte lite och ät inte dåligt. Då blir det såhär!

(Först nu kan jag förstå en vän som skrev ett stort arbete i open office (skriv aldrig i open office) och som plötligt bara raderades. Skillnaden är att jag har kvar mitt skrivna fast på fel sida Sverige.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, segt darling... :(

2011-03-07 @ 13:50:28
Postat av: Cecilia

vad trist... synd jag inte hade en nyckel.. men jag hoppas det gick bra ändå till slut!

2011-03-08 @ 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0