Kostar skjortan.

Efter att ha pluggat en hel helg och hört grannarna vägg i vägg städa, ha fest, lyssna på musik, snarka mm. är jag nu uppe igen sen några timmar men drivkraften är att jag får fint besök idag!
Vi ska kila iväg till skolan vid lunch en sväng för att hämta biljetterna till examensceremonin nu i veckan. Det blir grejer det.
Jag har föresten en ny hobby (som att jag inte har fullt upp ändå) vika sedlar! Jag funderar på att lämna fram några hjärtan när jag ska betala examensbiljetterna senare.





Kommentarer
Postat av: A

Mys! :) Du får lära mig. ;)

2011-05-30 @ 10:51:25
Postat av: The Creative Artista

Åh, gud vad söta :)

2011-09-29 @ 12:03:01
URL: http://creative-artista.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0