Himlen är oskyldigt rosa.

 

Himlen var så otroligt färgsprakande. Hade jag haft en bra kamera och tålamod hade jag dokumenterat minst en gång i minuten för ljuset och färgerna ändrades gång på gång tills allt försvann under horisonten och min värld blev mörk.

Har tänt flera ljus och sett lite halvt på Robinson-finalen (Det viktigaste var att Jimmy inte vann och se det gjorde han inte heller) medan jag tecknat i min skissbok. Men nu är tv:n avstängd och jag ska boka ett träningspass till imorgon och sedan fortsätta mitt tecknande innan jag tar en varm dusch och kryper i säng.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Så fin himmel darling! Nu borstar jag tänderna :P Ska också sova snart :) Natti natti baby

2010-01-30 @ 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0