I feel so free. I’m alive, I’m breaking out. I won’t give in, cause I’m proud of all my scars. And I can see I’ve been wasting too much time.

En regnbåge som rymde.

 

 

En vackert krispig morgon.

 

Ett mintgrönt hus som sett bättre dagar och kan berätta om dem.

 

En violklänning som var för stor på ena hållet och för kort på andra.

 

En dag med kartläggning av alla mina akvarellfärger.

 

En kväll med SATC.

 

En förträffligt god våffla.

 

Kom precis hem från mysig promenad. Nu ska jag ta en snabbdusch och tina upp mina kinder och tår sen blir det födelsedagsfika hos föredetta grannarna.

Rubriken är från Within temptations låt Faster.


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är så nice och ha dig tillbaka i bloggvärlden! I love your inlägg (L)

2011-01-23 @ 18:01:50
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Det var så synd att klänningen inte passade någon av oss... typiskt.. men du fick ju en snygg kjol iallafall :)

2011-01-23 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0