Min helg i några bilder.






I sommarstugan plockade jag några av de sista ringblommorna. Senare den dagen tog frosten de allra sista medan sommaren drog sin absolut sista suck. Samtidigt som min bror hittade första skivan av is i vattentunnan.



Björkarna och himlen exploderar i ett tyst färgfyrverkeri. Luften här är så ren så klar och så är det ju tystnaden.



Renovering i sommarstugan. Jag älskar gamla saker och är otroligt sentimental och nostalgisk när det gäller sånt här. Vem har satt upp tapeterna vem har proppat in gamla tygtrasor i springorna mellan timmerstockarna för att skydda mot kyla? Att följa tapeterna bakåt i tiden var som en resa.
Tidningar från 1800-talet och 14 lager tapeter hittades. Jag har sparat en tapetbit av varje. Helst hade man velat ha kvar allt under men det går tyvärr inte.



Vindruvor och eld i öppna spisen.



I provrummet på HM.
Kom hem med ett spetslinne som jag hade på inflyttningsfesten igår men det får ni se en annan gång.
Har en applikation för photoshop för telefonen. Om man har tråkigt på bussen kan man lägga regnbågseffekt på alla kort man har.

I helgen har jag lyssnat på granarnas sus och tystnaden men även varit på fest där det spelades både europop och Erik Hassle. Kontrastrikt är det bästa!

På begäran kommer här mina stjärnade låtar just nu

Karins stjärnlåtar okt


Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbart och få spendera helgen med dig darling! Mys på hög nivå (L)

2010-10-17 @ 14:03:37
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: pratzlr

Bra låtlista! Fin du är i provrummet på hm! :) mvh pratz

2010-10-19 @ 04:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0