Nästan sommar.

Jag befinner mig i ett soldränkt Stockholm. När solen gick ner igår gick vi på Sagabion som är från 1937. Han som rev biljetter där var jättetrevlig och det kändes som att vara tillbaka i tiden då bion byggdes och det inte fanns några trötta irriterade biljettrivare på någon biograf, någonstans.
Vi gick på jakt efter godis då A såg en skylt med något som jag skulle kunna ha sagt.




Vi lagade tacopaj härom dagen. Jag var såklart tvungen att ha majs i så A hämtade polygripen.



I eftermiddag hoppas jag på att vi ska på en konsert i en kyrka där en på A:s jobb är med och sjunger.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Mums med Tacopaj. Vilken film sag ni?

2011-04-17 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0