Dan före dopparedan.

Mna två röster i huvudet har samtalat. Det har låtit ungefär såhär:

Röst nr 1: -Men nu måste du plugga hela dagen lång till det blir mörkt.

Röst nr 2:-Nej men du har ju knappt fått någon julstämning, gör julgodis istället!

Röst nr 1: -Nej lyssna nu inte på den där sockernassen, det blir bara hål i tänderna och dåligt resultat på tentan.

Röst nr 2: -Nu när du ääntligen skulle kunna ha lite ledigt är det väl på tiden, det är faktikst dan innan julafton.

 

Efter mycket tjaffs har jag nu fått de båda rösterna i min hjärna att kompromissa. Plugg i ett par timmar sedan julstök!

 

 

 

 

Nu ska jag vara duktig och plugga ett par timmar sen har jag lovat mig själv att jag ska få göra fudge.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0