Luciatåg imorgon!



Så är det luciahelg! 

Jag minns luciadagen i nian... Min kära vän Nina och jag skulle mötas och slå följe till skolan. När jag inte dök upp den tiden vi sagt gick hon hem till mig och plingade på. Jag hade försovit mig rejält. Jag kutade runt i nattlinne och sprang iväg till skolan med andan i halsen. Det måste ha varit den naturligaste lucian någonsin. Inte en gnutta smink, knappt borstat hår. Haha.


 På söndag har min gamla kör i Göteborg luciakonsert så jag passar på att göra lite reklam för er som bor i Göteborg! 

(...sen är det kanske lite kul att veta att lucian på bilden är jag. =)  Året var 2005 i Domkyrkan Gbg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0