Helgen.

 

 

Igår flydde jag till tjejmys. Vi åt massa god mat, batteriet på kamran höll på att ta slut så jag skyndade mig att lägga på av allt som fanns i närheten för att ni skulle få se det mesta! Sen dog kameran....

och vaknade inte förrän åtskilliga timmar senare, lagom till efterrätten irish coffe och chokladmousse.

Efter det cyklade vi ner till stan i världens regnskur och mötte upp delar av klassen och sen var det dans natten lång.

 

 

Dagen idag har varit väldigt slapp. Blev bjudna på kycklingwok och nudlar av grannarna (underbart att slippa laga mat!) Har tvättat några maskiner faktiskt. Men mest suttit framför flickr och youtube och inspirerats av Moleskineböcker som folk fyllt med vackra skisser, teckningar och målningar. Nu har jag beställt en egen Moleskine och ska själv avgöra om den är överskattat snobbig eller om den är oumbärlig och alldeles alldeles underbar...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0