Julpyntad blogg.

Sädär nu är bloggen också pyntad! Mycket snöflingor och rätt rörigt blev det men jag hann inte riktigt lägga tid på någon ny avancerad header. Hoppas snöflingorna som faller syns, så att det inte bara står "bild" i små fallande rutor. Om ni också vill ha snöflingor på bloggen finns en bra beskrivning här.

Nu ska jag åka på en till adventskonsert inne stan. Men den här gången ska jag inte vara med och sjunga. Bara lyssna. Tar nog med mig skissboken.

Ha en fortsatt trevlig första advent!


Kommentarer
Postat av: Loa

haha, gulligt med de dalande snöflingorna.

Gillar förresten ditt namn, "Karins penna". Det var fint :)

2009-11-29 @ 18:33:51
URL: http://meloy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0