Lunchtime.

Strax blir det lunch. Kycklinggryta med kokosmjölk, massa härliga kryddor (köpte frysta asiatiska kryddor i liten låda, Findus tror jag) och wokgrönsaker i . Till det blir det säkerligen quinoa.

Idag har en lantmätare snackat med oss. I arbetslivet kan vi komma att arbeta tätt med dem så det var spännande att höra hur deras processer och arbetssätt ser ut och hur vi kan dra nytta av varandra. De pysslar bland annat med att stycka tomter utifrån en Detaljplan som en planerare gjort.

Efter lunch blir det en tur in till stan. Har lite grejer att fixa plus att jag är grymt sugen på att lära mig binda böcker. Ska se om det finns någon bra bok på bibblan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0