Det måste vara bra att börja veckan i ett nystädat hem!

Idag har vi städat och varit hundvakter. Eller ja städningen som så fint påbörjades imorse avbröts med undanflykter om att "hundhår från Maja kommer ju ändå göra så att vi får dammsuga om hela lägenheten igen"
J och jag tog en lång promenad utmed havet genom bokskogen och lite till. Det tog drygt 1,5 timmar så jag har fått dagens motion i både armar och ben. (Maja är en stark dam!)
Nu ska jag ta ett varv med dammsugaren igen innan det blir för sent. Fick precis för mig att det kan vara bra att börja en ny vecka då hemmet glänser och man har alla sina saker på sina rätta platser. Om jag lyckas kan nästkommande vecka blir riktigt bra känner jag på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0