Perfekt filmkväll!

Imorse skrev jag ju om att jag drömde en läskig dröm. Mer specifikt handlade det om en mörk kvinna (med dreadlocks, ja nu är jag skraj för dreadlocks) som ville sticka mig med någon slaggs nål med en sladd. (antagligen har jag varit på för mycket provtagningar på sjukhuset det senaste) Ändå knepigt att jag sen går och ser en film (Inception) med liknande händelser i som min dröm. Hela filmen bygger på drömmar föresten. Ja mer ska jag inte säga om filmen mer än att jag kanske måste erkänna att jag fortfarande har en liten crush på Leonardo Di Caprio, ända sen Titanic.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tänkte på det tidigare när du sa att du skulle se Incepion... Hur bra det matchade med att du drömde så livligt :P Jag diggar den fett alltså!

2010-08-26 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0