Saltö.

Till lunch åt vi rödspätta med bästa potatismoset. Så fruktansvärt gott att man tror man drömmer.

Matstället ligger mitt på en brygga och man beställer genom en lucka. Sen sitter man på bryggan och äter medan båtar av alla möjliga slag tuffar förbi.

(Jag kanske inte ens ska nämna att det började spöregna efter dessa bilder och vi fick flytta in under taket men det gjore inte så mycket alls.)

 

 

Skönt att kunna sätta upp håret som annars lätt blir ett irritationsmoment så fort det blåser ute.

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Nya linnet är på ser jag, fint ;) Det var klubbmästerskap i korthål :P Hehe... Fick aldrig någon medalj den här gången men han tackade mig i sitt tacktal :) Hehe

2010-08-22 @ 17:55:43
URL: http://klarasunshine.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad mysigt det ser ut. Ja, nu är det färdigt med ingrepp. Ska ta bort stygnen om en vecka ca. Är båda tentorna denna veckan?

2010-08-22 @ 19:19:28
URL: http://sophiaochstoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0