Mardröm.

Inatt drömde jag det absolut tydligaste och hemskaste jag någonsin drömt. Jag minns folks kläder, färger, namn.  Jag testade flera gånger att fråga min vän Nina om det verkligen inte var en dröm. Hon tyckte jag var konstig och bara snäste att det är väl klart att det är på riktigt. Fler gånger tvekade jag om att det kunde vara på riktigt men när jag stod i en vattenpöl och såg mig själv i spegeln och sedan stampade hårt och kände vattnet ta sig igenom skon så tänkte jag att det måste vara på riktigt och började springa igen. Jag ska inte redogöra för min dröm här. Det enda jag kan säga är att jag fortfarande är tagen och rätt lycklig över att det just bara var en dröm.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är helt galet vad det kan kännas verkligt när man drömmer ibland... Men som du sa, tur att det bara var en dröm! Puss på dig vännen

2010-02-16 @ 11:19:25
URL: http://klarasunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0