Snobben: Kärlek är att undra vad du gör just nu.

En mening från en serieruta med snobben där han ligger på sitt tak och tittar upp i en klarblå himmel.
'
Har varit en supermysig helg med min fina vän från Göteborg. Vi har skrattat och pratat och kommit ihåg och planerat och ätit och sjungit och fotat och lyssnat på musik och nördat med våra telefoner och ätit glass och myst i soffan framför "Så mycket bättre" och analyserat och berättat och fnittrat mm.

Har varit en fantastisk helg tills för en stund sen då jag hittade foton som fick mig att komma på hur långt bort jag befinner mig från de som betyder mest. Rent geografiskt. Hade glömt av hur det kändes med den där tomma jobbiga känslan som kommer ifatt ibland. Har varit långt ifrån den ett bra tag nu och det mesta har flutit på så bra. Men ikväll kom det ikapp.
Hoppas dock på att ta rejält försprång imorgon igen. Det är bara att försöka ta nya friska tag igen! Sov gott


00:07
Hittade precis det här inlägget. Så fint! Filmen blir man inte annat än glad av =)

Kommentarer
Postat av: Nina

Söt är du Kakis! Vi får måla ihop nån dag, när du kommer upp :) Bli lite höga på nagellacks-ångor :P

2010-11-22 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0