Wiho!

Oj vad jag hunnit mycket idag!
Min läkare och jag pratade och han bestämde att jag kan åka tåg till Lund på torsdag, vilket betyder att jag kan gå till skolan och träffa folk på fredag. Strålningen mattas av dag för dag och jag blir ju mindre och mindre radioaktiv.

Det är faktiskt inte outhärdligt att ha "husarest" men jag längtar till jag får kramas igen!
Får paket och söta hälsningar och sms mest hela tiden!  Men igår var verkligen rekord. Brevbäraren höll på att tappa saker i trappen. Så gulligt!
Inte bara brevbäraren levereade igår utan helt plötsligt fick jag ett halvmystiskt sms om att jag skulle titta ut utanför dörren. Där stod kanske världens grönaste finaste påse med världens finaste innehåll!
Varmt tack alla ♥




En teckning jag gjorde på sjukhuset i helgen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Söt är vad du är (L)

2010-09-15 @ 08:05:15
Postat av: Matilda

jag blir så glad av att läsa detta. härligt att höra att behandlingen verkar gått bra, och att du får åka hem till vännerna!

förstår att du får paket, söta hälsningar och fina sms hela tiden! hade jag haft din adress hade jag också skickat något! :-)

stor kram till dig!

2010-09-15 @ 10:16:50
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: Matilda igen!

2010-09-15 @ 11:03:44
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0