Yellow.

Lyssnar på Coldplay och lite annat bra medan jag fixar med mina nya förvaringslådor som jag köpte idag. Hittade även vakuumpåsar som man kan förvara täcken i. Har nämligen bla. två extratäcken och lite annat som inte behöver vara framme.

En av Coldplays bästa låtar tycker jag är Yellow därför blev jag överlycklig när jag hittade en söt liten gadget till Windows 7 som är ett litet piano som man kan spela på med tangenterna på datorn. Inget avancerat alls men för en pianogalning som mig är det underbart (även om man inte kan trycka in flera tangenter samtidigt så kan man klinka en enkel melodi iaf!)


Det brukar aldrig vara så att liveversionerna är bättre än de vanliga, men när det gäller Yellow är det så tycker jag.



Its no excause to be sat down on this song, If you stand up we bye you all icecream.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0