Skriver uppsats.





Armband är grejen. Min grej. Jag har inte tänkt på det förrän en vän sa det till mig för några veckor sen. Att armband är jag, mitt signum. Men det ska vara armband som betyder något, som har ett personligt värde, helst i bra material som inte irriterar och sticks. De ovan tycker jag mycket om. På senare tid har jag även börjat använda min klocka regelbundet. Oumbärligt.

På förmiddagen satt vi på Handels nu har vi gått tvärs över gatan till GUs lokaler.
Nu är min minipaus på 5 minuter slut och jag ska återgå. Hittils kan jag summera denna dagen som en bra dag. Har fått mycket mer gjort än vad jag räknade med.

Kommentarer
Postat av: Therese

Så kul att du lämnade en liten kommentar/fråga hos mig så jag kunde hitta hit till din inspirerande och jättefina blogg! Tittar garanterat in igen!!

Jag skrev lite om pigmenten på min sida, jag vet inte vart man skall svara egentligen!? Men nu vet du ju att du kan kika där. :)

2011-04-07 @ 15:28:58
URL: http://wikit-wikit.blogsopt.com
Postat av: Sophia

Fina armband :) Bra jobbat med uppsatsen!

2011-04-07 @ 21:15:02
Postat av: Saga

Svar:

Tack, kul att du tyckte om inlägget! :)



Oh och vilken fin klocka med alla siffror (inte bara 4 st), jag snor den! Hehe ;) Har inte haft klocka sen min gick sönder för över ett år sen, men hittar inte någon som jag tycker om.



2011-04-09 @ 01:09:06
URL: http://saga.ernberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

RSS 2.0